بیمه درمان تکمیلی انفرادی (خانواده)پارسیان
بیمه درمان تکمیلی گروهی پارسیان
1-بیمه درمان انفرادی (خانواده)پارسیان :
اگر به هر دلیلی از طرف سازمان یا شرکت محل فعالیت خود دارای بیمه تکمیلی درمان نیستیداین اطلاعات به شما کمک می کند تا بیمه نامه درمان تکمیلی مورد نیاز خود را تهیه فرمایید:
بیمه گذاران می توانند یکی از دو گروه زیر باشند :
گروه اول : دارندگان بیمه نامه حوادث انفرادی شرکت بیمه پارسیان
گروه دوم : دارندگان بیمه نامه عمر انفرادی شرکت بیمه پارسیان
بیمه گذاران بیمه نامه عمر انفرادی که این سه شرط را دارا باشند ،می توانند هریک از هشت طرح اعلام شده بیمه نامه درمان خانواده را برحسب نیاز خود انتخاب نمایند :
برای داشتن بیمه نامه درمان تکمیلی بیمه پارسیان ، نیازی به داشتن بیمه تامین اجتماعی نیست
در صورت نداشتن بیمه درمان پایه ، مبلغ فرانشیز هزینه ها توسط خود بیمه شده پرداخت می شود و اجباری برای دارا بودن بیمه پایه وجود ندارد.
(جهت مشاوره رایگان و انتخاب بهترین طرح درمان کلیک نمایید)
فرانشیز بیمه درمان تکمیلی پارسیان چقدر است؟
فرانشیز 30 درصد است. البته اگر دارای بیمه پایه هم باشید و هنگام استفاده از خدمات درمانی ، اطلاعات خود در بیمه پایه را هم ارائه داده باشید و مرکز درمانی بیمه پایه را بپذیرد، با توجه به مبلغ پرداختی بیمه پایه ، در نهایت فرانشیز صفر می شود ، یا مابه التفاوت فرانشیز و مبلغ پرداختی بیمه گر پایه، اعمال می گردد.
چه مواردی جزو استثنائات بیمه نامه است ؟
1. هر گونه هزینه تشخیصی یا درمانی (سرپایی یا بیمارستانی)ناشی از بیماری یا حوادث با منشاء پیش از شروع پوشش بیمه نامه
2. اعمال جراحي كه به منظور زيبایی انجام ميشود.
3 . سقط جنين درسال اول پوشش بیمه ای مگر آنکه ناشی از حادثه منجر به بستری بیمه شده ، باشد.
4. ترك اعتياد.
5 . عيوب مادرزادي
6. خودکشی و اعمال مجرمانه بیمه شده به تشخیص مراجع ذیصلاح.
7. حوادث طبيعي مانند سيل، زلزله و آتشفشان.
8. جنگ، شورش، اغتشاش، بلوا، اعتصاب، قيام، آشوب، كودتا، اقدامات احتياطي مقامات نظامي و انتظامي و عمليات خرابكارانه بنا به تأييد مراجع ذيصلاح.
9. فعل و انفعالات هستهاي.
10. هزينه اتاق خصوصي مگر در موارد ضروري به تشخيص پزشك معالج و تأييد پزشك معتمد بيمهگر.
11. هزینه همراه بیماران بین ۱۰ تا ۷۰ سال مگر در موارد ضروری به تشخیص پزشک معالج و تایید پزشک معتمد بیمهگر.
12. لوازم بهداشتي و آرايشي كه جنبه دارویی ندارند، مگر به تشخيص پزشك معتمد بيمهگر.
13. جراحي فك مگر آنكه به علت وجود تومور يا وقوع حادثه ی تحت پوشش باشد.در مواردی که جراحی فک به علت وجود تومور صورت می گیرد می بایست حداقل شش ماه از شروع پوشش بیمه ای بیمه شده گذشته باشد.
14. هزينههاي مربوط به معلوليت ذهني و ازكارافتادگي كلي.
15. رفع عیوب انکساری چشم در مواردیکه به تشخیص پزشک معتمد بیمهگر درجه نزدیکبینی، دوربینی، آستیگمات یا جمع قدر مطلق نقص بینایی هر چشم کمتر از ۳ دیوپتر باشد.
تبصره : در مواردی که شماره چشم 3 دیوپتر باشد نیز هزینه مشمول یکسال دوره انتظار می باشد.
16 . تمامی هزينههاي پزشكي كه در مراحل تحقيقاتي بوده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تعرفه درماني آنها را اعلام نکرده است.
17 . عوارض مستقیم ناشی از مصرف مواد مخدر، روانگردان و مشروبات الکلی به تشخیص پزشک معتمد.
18 . هزینه های مربوط به ایمپلنت مگر آنکه جراحی و کشیدن دندان مربوطه نیز در طول مدت پوشش بیمه نامه صورت گیرد.
19 . هر گونه هزینه ارتودنسی
20 . هر گونه هزینه سرپایی یا بیمارستانی مربوط به کاهش یا افزایش وزن مانند جراحی بای پس معده ، بالون معده ، تزریقات انجمادی ، اسلیو و ....
21 . هزینه های فیزیوتراپی مگر مواردی که در طول مدت بستری بیمه شده در بیمارستان به علت بیماری یا حادثه صورت گیرد.
22 . دندان مصنوعی
برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس با شماره 71057614-021
دوره انتظار برای استفاده از خدمات چقدر است؟
هزینه های مرتبط با ناباروری ،زایمان،بیمارستانی ،سرپایی رفع عیوب انکساری ، کاتاراکت ، استرابیسم ، پولیپ و انحراف بینی ، سینوزیت ، لوزه ، هر نوع جراحی قلب ، بیماریهای مزمن کلیه ، پروستات ، واریکوسل ، میومکتومی ، هیسترکتومی ، سیستوسل ، رکتوسل ، آنتروسل ، لیزیک ، تعویض مفصل ، پیوند قرنیه ، کاشت حلزون ، واریس ، دیسک و هرنی ، مینیسک و رباط صلیبی : یکسال دوره انتظار از تاریخ شروع پوشش بیمه ای بیمه شده
حداقل و حداکثر سن بیمه شده ، چقدر است؟
حداقل سن بیمه شده در این بیمه نامه صفر سال و حداکثر سن با احتساب مدت پوشش بیمه ای ، 70 سال می باشد.
آیا برای استفاده از خدمات بیمه ای حتما باید از مراکز طرف قرارداد استفاده کنم ؟
خیر ، بیمه شده در انتخاب مرکز درمانی خود ، آزاد است . اما با توجه به فراوانی تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه پارسیان ، در صورتیکه بیمه شده با معرفی نامه به مراکز طرف قرارداد مراجعه نماید ، صرفاً مبلغ فرانشیز را پرداخت می نماید. (درصورت عدم استفاده از سهم بیمه گر پایه) .
اما در صورتیکه به هر دلیلی ،گرفتن معرفی نامه برای شما مقدور نباشد یا تمایل به استفاده از مراکز طرف قرارداد ندارید، می توانید بعد از انجام اقدامات درمانی خود با در دست داشتن اصل مدارک پزشکی و فاکتور هزینه های صورت گرفته با مهر و امضای مرکز درمانی، به واحد پرداخت خسارت یا نمایندگی محل خرید بیمه نامه درمان خود مراجعه نموده و پس ازطی مراحل اداری مطابق با شرایط بیمه نامه،خسارت تسویه خواهد شد.
(برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات مراکز درمانی کلیک نمایید)
2-بیمه درمان تکمیلی گروهی پارسیان
بیمه تکمیلی گروهی پارسیان از جمله بیمه نامه های درمان گروهی می باشد که طرفداران زیادی داشته و با ارائه خدمات آنلاین از طریق کد ملی توانسته رضایت خاطر بیشتر مشتریان را به خود جلب نماید. از این رو بیشتر سازمانها و شرکتها این شرکت را جهت بیمه گر بیمههای تکمیلی خود انتخاب مینمایند.
بیمه شدگان در بیمههای تکمیلی گروهی پارسیان شامل کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی بیمه گذار هستند که به همراه کلیه اعضای خانواده خود از طرف بیمهگذار به عنوان بیمه شده معرفی شدهاند و حداقل ۵۰ درصد آنان باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.
منظور از اعضا خانواده در بیمههای تکمیلی شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر تحت تکفل بیمه گذار میباشد
(جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه تکمیلی گروهی پارسیان کلیک کنید)
پوششهای بیمه درمان تکمیلی پارسیان
(جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه تکمیلی کلیک کنید)
برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس با شماره 71057614-021
استثنائات بیمه تکمیلی پارسیان
سقف تعهدات بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۱
با توجه به این که بیمه تکمیلی پارسیان به صورت گروهی ارائه میشود، میزان تعهدات بیمههای تکمیلی بر اساس توافق سازمان و شرکت بیمه گذار و شرکت بیمه پارسیان مشخص میشود و نمیتوان سقف تعهدات مشخصی را برای این نوع بیمه تعیین کرد.
(جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه تکمیلی کلیک کنید)
برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس با شماره 71057614-021
دوره انتظار بیمه تکمیلی گروهی پارسیان
دوره انتظار در هر بیمه نامه مدت زمانی است که در آن بیمهگر برای جبران خسارت بیمهشده تعهدی نداشته باشد. با توجه به شرایط شرکت بیمه پارسیان، در بیمههای تکمیلی گروهی پارسیان دوره انتظار برای گروههای زیر ۲۵۰ نفر ۹ ماه و برای گروههای ۲۵۰ نفر الی ۱۰۰۰ نفر ۶ ماه خواهد بود. این زمان برای گروههای بالای ۱۰۰۰ نفر حذف شده و فقط بیمه شدگان جدید در این گروه مشمول دوره انتظار میشوند.
نحوه پرداخت خسارت و مدارک لازم پرداخت خسارت بیمه تکمیلی پارسیان
۱- پرداخت خسارت در هزینه های پاراکلینیکی در بیمه تکمیلی پارسیان:
برای خدمات تشخیصی مثل سونوگرافی، اسکن، آندوسکوپی، تست ورزش، نوارعصب عضله مدارک زیر مورد نیاز است:
اصل فاکتور یا صورتحساب
دستور پزشک معالج
کپی سونوگرافی، MRI، آندوسکوپی و…
۲- پرداخت خسارت در جراحی های مجاز سرپائی ، لیزرتراپی و شکستگیها:
اصل گواهی پزشک مبنی برنوع صدمه محل، نوع درمان انجام شده و مبلغ پرداخت شده با ذکر نام بیمار و تاریخ مراجعه
عکس رادیوگرافی در مورد شکستگیها
۳- پرداخت خسارت در هزینههای بیمارستانی بیمه تکمیلی پارسیان:
اصل صورتحساب بیمارستان با مهر و امضا حسابداری وگواهی مبلغ پرداخت شده توسط بیمار
اصل کلیه مدارک بیمارستانی مانند شرح عمل جراحی گواهی بیهوشی، گواهی ویزیتها، نسخههای دارویی، آزمایشگاه و….
گواهی مبلغ پرداختی توسط بیمار
کپی خلاصه پرونده یا شرح عمل
(جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه تکمیلی کلیک کنید)
برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس با شماره 71057614-021
مدارک لازم برای صدور معرفی نامه بیمارستانی
نحوه پرداخت هزينه ويزيت پزشكان بیمه تکمیلی پارسیان:
مبلغ ويزيت می بایست در سربرگ پزشك مربوطه درج و ممهور به مهر به پزشک باشد (درصورت استفاده از دفترچه بيمه درمان مبلغ ويزيت مي بايست توسط پزشک در پشت برگه دفترچه درج و ممهور به مهر پزشک شود).
(جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه تکمیلی کلیک کنید)
نحوه پرداخت هزينه هاي دارو در بیمه تکمیلی پارسیان:
هزينه داروهايي كه صرفا توسط پزشك تجويز ميگردد براساس نرخ مصوب وزارت بهداشت و درمان قابل پرداخت است و هزينه داروهايي كه بيمار بدون تجويز پزشك خريداري ميكند قابل پرداخت نمي باشد.
توجه: اگر پزشك متخصص داروي ايراني تجويز كرده باشد و بيمار داروي خارجي خريداري كرده باشد، تعهد بيمه صرفا معادل با مبلغ داروي ايراني خواهد بود.
( جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه تکمیلی کلیک کنید)
برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس با شماره 71057614-021
سخنی با مخاطبین
بیمهها هرچند میتوانند ایفا گر نقش مهمی در حفظ امنیت و آرامش شهروندان داشته باشند، اما عدم شناخت درست شما از رابطه حقوقی بیمه گر و بیمه گذار میتواند زیانهای زیادی را در انتخاب نادرست پوشش ها به شما وارد نماید و این امر در زمان بروز خسارت به کررات تجربه شده است. در استفاده از تمام انواع بیمه تنظیم قرارداد مخصوص به آن بیمه ضرورتی حیاتی داردو این امر نیازمند تخصص و دانش نماینده نسبت به پو ششها و تعهدات شرکت می باشد. مجموعه ی بزرگ عمرینو با داشتن شبکه ی فروش گسترده در سراسر ایران و تربیت متخصصین در رشته های مختلف، شما را در انتخاب بهتر یاری مینماید چون بهترین هستیم برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات وبهترین استعلام قیمت میتوانید فقط با یک کلیک بهترین و بالاترین پوشش بیمه را از شرکت مورد نظر کسب نمایید
برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس با شماره 71057614-021
در این مقاله بطور کامل و تخصصی مقایسه بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه سامان و بیمه بازنشستگی و مستمری بیمه زندگی خاورمیانه را برسی خواهیم کرد و بعد از برسی شما بهترین انتخاب را می توانید انجام دهید
بیشتر بخوانید
کمتر کسی هست که در این زمان از بیمه تامین اجتماعی و بیمه های عمر چیزی نداند . ما در این جا می خواهیم نکاهی به بیمه سازمان تامین اجتماعی و بیمه عمر یا همان بیمه زندگی بپردازیم ..
بیشتر بخوانید
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایجاد شرایط بهتر در بیمه عمر، یکی از شرکتهایی بوده که با سطح توانگری بالا توانسته عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد.با توجه به نیاز بازار بیمه ایران به محصول بازنشستگی شرکتهای بیمه بر آن شدند که محصولات ارزنده ایی را وارد بازار نمایند که در این راستا بیمه خاورمیانه با توجه به تک محصولی بودن و دارا بودن بیمه مستمری و بازنشستگی میتوان گفت در حال تسخیر بازار صنعت بیمه می باشد
بیشتر بخوانید
بیمه عمر و بازنشستگی دو نوع مختلف از بیمههای بلندمدت هستند که به منظور تأمین امنیت مالی در دوران پیری یا پس از فوت فرد مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه به توضیح هر یک از این دو نوع بیمه میپردازیم:
بیشتر بخوانید