• خانه
  • بیمه بازنشستگی
  • بیمه گنجینه طلا
  • درخواست مشاوره
  • همکاری با ما
  • بلاگ

به گزارش ریسک نیوز به نقل از نشریه تخصصی بیمه داری نوین جمله ابتدایی مدیرعامل شرکت بیمه خاورمیانه این است: « لازمة حضور شرکت‌های تخصصی در بازار بیمه نوآوری است» و در ادامه  صحبت های، وی چند کلیدواژه را در کنار نوآوری مورد تاکید قرار می دهد: یکی فراهم کردن زیرساخت های فناورانه متناسب با ضرورت های توسعه  و نوآوری است و دوم توجه به نیازهای روز مشتریان، به عبارت دیگر سه ضلع مثلث توجه به نوآوری به عنوان ذهنیت غالب  سازمان، توجه به توسعه زیرساخت های فناورانه به عنوان ضرورت توسعه، و در نهایت توجه به نیازهای مشتری به عنوان موتور محرکه که سفر مشتری را جذاب می کند ، ضرورت حیات سازمان، است و بیمه زندگی خاور میانه تلاش کرده است محاط بر این سه ضلع بازار خود را تحکیم بخشد.

mainImage

بیمه خاورمیانه و نوآوری

چالش تاسیس بیمه های تخصصی

مستمری معوق، مستمری ، مستمری آنی

بیمه زندگی خاورمیانه


بیمه زندگی خاورمیانه و نوآوری های بیمه ای 

*آقای نوروزی در ابتدا به صورت کلان بررسی کنید که چطور شرکت‌های بیمه می‌توانند در زمینه نوآوری فعالیت کنند؟

 

لازمة حضور شرکت‌های تخصصی در بازار بیمه نوآوری است. اگر شرکت‌های تخصصی بخواهند حرفی برای گفتن داشته باشند، چاره‌ای ندارند جز اینکه در حوزه‌های مختلف، نوآور باشند. رویکرد بیمه زندگی خاورمیانه از همان ابتدا ارائة محصولات جدید در حوزة بیمه‌های زندگی بود؛ به همین دلیل حدود هفت محصول در سال 96 ارائه و مجوز آنها را دریافت و شروع به کار کرد. بعضی از این محصولات مشابه محصولات سایر شرکت‌ها بود و به نوعی می‌توان گفت که بیمه زندگی خاورمیانه کار بسیار دشواری داشت؛ چون باید با 30 شرکت بیمة با تجربه رقابت کند این شرکت‌ها علاوه بر تجربه، مشتریان بازار هدف داشتند و ‌محصولات‌شان جا افتاده بود.

وقتی بیمه زندگی خاورمیانه وارد بازار صنعت بیمه شد شرکت‌های دیگری نیز در حوزة بیمه‌های زندگی ورود پیدا کردند. طبیعتاً آنها هم تلاش کردند تا با نوآوری به ویژه در حوزة محصول خود را معرفی کنند.

 

* تصمیم بر ارائه مجوز صرفا به بیمه‌های تخصصی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

این تصمیم از یک جهاتی خوب و از جهاتی بد است؛ چون ذهنیت صنعت بیمه در بحث بیمه‌های تخصصی صرفاً به سمت بیمه‌های زندگی سوق یافته، در صورتی که این مسئله را می‌توان تغییر داد؛ یعنی می‌توان مثلاً بیمه تخصصی در حوزه مهندسی یا حوزة مسئولیت ایجاد کرد. به نظرم صنعت بیمه و به ویژه بیمه مرکزی باید در این حوزه‌ها ورود کنند؛ اما امروز اغلب شرکت‌های متقاضی بیمه تخصصی سراغ بیمه زندگی می‌روند و این امر باعث می‌شود تا دایره کوچک‌تر بماند و به این ترتیب بیمه‌های زندگی کم‌کم وارد کیک یکدیگر بشوند.

بیمه خاورمیانه و نوآوری

بیمه زندگی خاورمیانه و نوآوری های بیمه ای 

*آقای نوروزی در ابتدا به صورت کلان بررسی کنید که چطور شرکت‌های بیمه می‌توانند در زمینه نوآوری فعالیت کنند؟

 

لازمة حضور شرکت‌های تخصصی در بازار بیمه نوآوری است. اگر شرکت‌های تخصصی بخواهند حرفی برای گفتن داشته باشند، چاره‌ای ندارند جز اینکه در حوزه‌های مختلف، نوآور باشند. رویکرد بیمه زندگی خاورمیانه از همان ابتدا ارائة محصولات جدید در حوزة بیمه‌های زندگی بود؛ به همین دلیل حدود هفت محصول در سال 96 ارائه و مجوز آنها را دریافت و شروع به کار کرد. بعضی از این محصولات مشابه محصولات سایر شرکت‌ها بود و به نوعی می‌توان گفت که بیمه زندگی خاورمیانه کار بسیار دشواری داشت؛ چون باید با 30 شرکت بیمة با تجربه رقابت کند این شرکت‌ها علاوه بر تجربه، مشتریان بازار هدف داشتند و ‌محصولات‌شان جا افتاده بود.

وقتی بیمه زندگی خاورمیانه وارد بازار صنعت بیمه شد شرکت‌های دیگری نیز در حوزة بیمه‌های زندگی ورود پیدا کردند. طبیعتاً آنها هم تلاش کردند تا با نوآوری به ویژه در حوزة محصول خود را معرفی کنند.

 

* تصمیم بر ارائه مجوز صرفا به بیمه‌های تخصصی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

این تصمیم از یک جهاتی خوب و از جهاتی بد است؛ چون ذهنیت صنعت بیمه در بحث بیمه‌های تخصصی صرفاً به سمت بیمه‌های زندگی سوق یافته، در صورتی که این مسئله را می‌توان تغییر داد؛ یعنی می‌توان مثلاً بیمه تخصصی در حوزه مهندسی یا حوزة مسئولیت ایجاد کرد. به نظرم صنعت بیمه و به ویژه بیمه مرکزی باید در این حوزه‌ها ورود کنند؛ اما امروز اغلب شرکت‌های متقاضی بیمه تخصصی سراغ بیمه زندگی می‌روند و این امر باعث می‌شود تا دایره کوچک‌تر بماند و به این ترتیب بیمه‌های زندگی کم‌کم وارد کیک یکدیگر بشوند.

چالش تاسیس بیمه های تخصصی
مستمری معوق، مستمری ، مستمری آنی
بیمه زندگی خاورمیانه

راهنمای جامع بیمه بازنشستگی خصوصی و بیمه عمر

در دهه‌های اخیر و به‌خصوص با چالش‌های فراوان تامین اجتماعی، افزایش تورم و نرخ بالای بیکاری، اهمیت برنامه‌ریزی مالی بلندمدت بیش از هر زمان دیگری آشکار شده‌است. برای بسیاری، بیمه بازنشستگی خصوصی و بیمه عمر تنها راه واقعی برای رسیدن به آرامش ذهنی و امنیت مالی دوران سالمندی است. اما اگر “انتخاب اشتباه” داشته باشیم، نه فقط به هدف نمی‌رسیم بلکه ممکن است سال‌ها هزینه و اندوخته‌مان از بین برود یا حداقل ارزش واقعی خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید

طلا و بیمه گنجینه طلا بیمه زندگی خاورمیانه

بیمه گنجینه طلا محصول نوآورانه بیمه زندگی خاورمیانه با همکاری برند عمرینو است که آینده مالی و سلامت خانواده شما را همزمان با رشد ارزش سرمایه، تضمین می‌کند.در این بیمه، حق‌بیمه‌های شما به واحدهای معادل طلا تبدیل می‌شود؛ اندوخته ریالی به گواهی وزنی طلا، یعنی ارزش سرمایه شما مستقیماً با رشد قیمت طلا در بازار ایران افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید

مشاوره بیمه عمر و بازنشستگی و سرمایه گذاری در شهر اصفهان

اگر اهل نصف‌جهان هستی، قطعاً آینده‌نگری و آسودگی خاطر خانواده برات مهمه! بیمه عمر و بازنشستگی، سرمایه‌گذاری حرفه‌ای و مطمئن برای آینده خانواده‌ته؛ در این صفحه بهترین و حرفه‌ای‌ترین مشاوره آنلاین و تلفنی برای مردم خاص و بافکر اصفهان را به زبان ساده، همراه جدول مقایسه و داستان مشتری می‌‎بینی.

بیشتر بخوانید

بیمه عمر و بازنشستگی شهر ارومیه

زندگی مردم شریف ارومیه و سراسر آذربایجان غربی همیشه بر پایه آینده‌نگری، غیرت، و خانواده‌دوستی استوار بوده. امروز با بیمه عمر و بازنشستگی بیمه زندگی خاورمیانه «عمرینو» می‌توانید این سرمایه‌گذاری را نه‌تنها برای خود، بلکه برای نسل‌های بعد نیز تضمین کنید. همین حالا ارزش‌های اصیل “اوغلانلار و قیزلار” خطه‌مان را با آینده‌ای آسوده عجین کنیم!

بیشتر بخوانید

تمامی مطالب

وبسایت خرید آنلاین بیمه


اولین مرکز تخصصی بیمه عمر و بازنشستگی (بیمه زندگی ) در ایران طبق استاندارد های جهانی .

تماس با ما


021-71057614

info@omrino.com

فعال در تمام نقاط کشور

مجوز ها


logo-samandehi

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق این سایت متعلق به عمرینو  می‌باشد

قدرت گرفته از کاربلد