• خانه
  • بیمه بازنشستگی
  • بیمه گنجینه طلا
  • درخواست مشاوره
  • همکاری با ما
  • بلاگ

به گزارش ریسک نیوز به نقل از نشریه تخصصی بیمه داری نوین جمله ابتدایی مدیرعامل شرکت بیمه خاورمیانه این است: « لازمة حضور شرکت‌های تخصصی در بازار بیمه نوآوری است» و در ادامه  صحبت های، وی چند کلیدواژه را در کنار نوآوری مورد تاکید قرار می دهد: یکی فراهم کردن زیرساخت های فناورانه متناسب با ضرورت های توسعه  و نوآوری است و دوم توجه به نیازهای روز مشتریان، به عبارت دیگر سه ضلع مثلث توجه به نوآوری به عنوان ذهنیت غالب  سازمان، توجه به توسعه زیرساخت های فناورانه به عنوان ضرورت توسعه، و در نهایت توجه به نیازهای مشتری به عنوان موتور محرکه که سفر مشتری را جذاب می کند ، ضرورت حیات سازمان، است و بیمه زندگی خاور میانه تلاش کرده است محاط بر این سه ضلع بازار خود را تحکیم بخشد.

mainImage

بیمه خاورمیانه و نوآوری

چالش تاسیس بیمه های تخصصی

مستمری معوق، مستمری ، مستمری آنی

بیمه زندگی خاورمیانه


بیمه زندگی خاورمیانه و نوآوری های بیمه ای 

*آقای نوروزی در ابتدا به صورت کلان بررسی کنید که چطور شرکت‌های بیمه می‌توانند در زمینه نوآوری فعالیت کنند؟

 

لازمة حضور شرکت‌های تخصصی در بازار بیمه نوآوری است. اگر شرکت‌های تخصصی بخواهند حرفی برای گفتن داشته باشند، چاره‌ای ندارند جز اینکه در حوزه‌های مختلف، نوآور باشند. رویکرد بیمه زندگی خاورمیانه از همان ابتدا ارائة محصولات جدید در حوزة بیمه‌های زندگی بود؛ به همین دلیل حدود هفت محصول در سال 96 ارائه و مجوز آنها را دریافت و شروع به کار کرد. بعضی از این محصولات مشابه محصولات سایر شرکت‌ها بود و به نوعی می‌توان گفت که بیمه زندگی خاورمیانه کار بسیار دشواری داشت؛ چون باید با 30 شرکت بیمة با تجربه رقابت کند این شرکت‌ها علاوه بر تجربه، مشتریان بازار هدف داشتند و ‌محصولات‌شان جا افتاده بود.

وقتی بیمه زندگی خاورمیانه وارد بازار صنعت بیمه شد شرکت‌های دیگری نیز در حوزة بیمه‌های زندگی ورود پیدا کردند. طبیعتاً آنها هم تلاش کردند تا با نوآوری به ویژه در حوزة محصول خود را معرفی کنند.

 

* تصمیم بر ارائه مجوز صرفا به بیمه‌های تخصصی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

این تصمیم از یک جهاتی خوب و از جهاتی بد است؛ چون ذهنیت صنعت بیمه در بحث بیمه‌های تخصصی صرفاً به سمت بیمه‌های زندگی سوق یافته، در صورتی که این مسئله را می‌توان تغییر داد؛ یعنی می‌توان مثلاً بیمه تخصصی در حوزه مهندسی یا حوزة مسئولیت ایجاد کرد. به نظرم صنعت بیمه و به ویژه بیمه مرکزی باید در این حوزه‌ها ورود کنند؛ اما امروز اغلب شرکت‌های متقاضی بیمه تخصصی سراغ بیمه زندگی می‌روند و این امر باعث می‌شود تا دایره کوچک‌تر بماند و به این ترتیب بیمه‌های زندگی کم‌کم وارد کیک یکدیگر بشوند.

بیمه خاورمیانه و نوآوری

بیمه زندگی خاورمیانه و نوآوری های بیمه ای 

*آقای نوروزی در ابتدا به صورت کلان بررسی کنید که چطور شرکت‌های بیمه می‌توانند در زمینه نوآوری فعالیت کنند؟

 

لازمة حضور شرکت‌های تخصصی در بازار بیمه نوآوری است. اگر شرکت‌های تخصصی بخواهند حرفی برای گفتن داشته باشند، چاره‌ای ندارند جز اینکه در حوزه‌های مختلف، نوآور باشند. رویکرد بیمه زندگی خاورمیانه از همان ابتدا ارائة محصولات جدید در حوزة بیمه‌های زندگی بود؛ به همین دلیل حدود هفت محصول در سال 96 ارائه و مجوز آنها را دریافت و شروع به کار کرد. بعضی از این محصولات مشابه محصولات سایر شرکت‌ها بود و به نوعی می‌توان گفت که بیمه زندگی خاورمیانه کار بسیار دشواری داشت؛ چون باید با 30 شرکت بیمة با تجربه رقابت کند این شرکت‌ها علاوه بر تجربه، مشتریان بازار هدف داشتند و ‌محصولات‌شان جا افتاده بود.

وقتی بیمه زندگی خاورمیانه وارد بازار صنعت بیمه شد شرکت‌های دیگری نیز در حوزة بیمه‌های زندگی ورود پیدا کردند. طبیعتاً آنها هم تلاش کردند تا با نوآوری به ویژه در حوزة محصول خود را معرفی کنند.

 

* تصمیم بر ارائه مجوز صرفا به بیمه‌های تخصصی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

این تصمیم از یک جهاتی خوب و از جهاتی بد است؛ چون ذهنیت صنعت بیمه در بحث بیمه‌های تخصصی صرفاً به سمت بیمه‌های زندگی سوق یافته، در صورتی که این مسئله را می‌توان تغییر داد؛ یعنی می‌توان مثلاً بیمه تخصصی در حوزه مهندسی یا حوزة مسئولیت ایجاد کرد. به نظرم صنعت بیمه و به ویژه بیمه مرکزی باید در این حوزه‌ها ورود کنند؛ اما امروز اغلب شرکت‌های متقاضی بیمه تخصصی سراغ بیمه زندگی می‌روند و این امر باعث می‌شود تا دایره کوچک‌تر بماند و به این ترتیب بیمه‌های زندگی کم‌کم وارد کیک یکدیگر بشوند.

چالش تاسیس بیمه های تخصصی
مستمری معوق، مستمری ، مستمری آنی
بیمه زندگی خاورمیانه

بیمه بازنشستگی زنان خانه دار

داشتن بیمه برای زنان خانه دار در کنار داشتن پوشش های بیمه ای می‌تواند گزینه مهمی برای بسیاری از خانم‌های خانه دار باشد. بیمه مستمری زنان خانه دار را می‌توان فرصتی برای زنان خانه داری که در جایی مشغول به کار نیستند اما می‌توانند با پرداخت حق بیمه به مدت چند سال از مزایای مستمری در زمان میانسالی و کهنسالی استفاده کنند معرفی کرد.

بیشتر بخوانید

مشاوره آنلاین و حضوری بیمه عمر

برای انتخاب بهترین مرکز مشاوره بیمه عمر و بازنشستگی ، پیشنهاد ما این است که از این مطالب که برای راهنمایی شما قرار داده ایم بیشتر استفاده کنید .

بیشتر بخوانید

طرح های جدید و عالی بیمه بازنشستگی بیمه خاورمیانه

بیمه مستمری و بازنشستگی یک ضرورت برای تامین مالی آینده هر انسان می باشد. بخصوص در عصرتکنولوژی و آهنی ، در عصری که خانواده ها به دلیل شرایط سخت مالی و تورم های بالا ، سرعت بالای پیشرفت که باعث تک قطبی شدن خانواده امروزی و آینده می شود ،  میتوان از بیمه های مستمری و بازنشستگی راهی برای تامین نیازهای مالی آینده ، یا همان دوران کهولت سن و سالخوردگی استفاده کرد . با توجه به همه این موارد میتوان گفت که در عصر جدید موضوع دریافت بازنشستگی زودتر از موعد نیز مطرح و به مرحله اجرا رسید .در اینجا با روش نوین دریافت بازنشستگی زودتر از موعد هم میتوانید آشنا و حتی برای خود تهیه نمائید .

بیشتر بخوانید

بیمه زندگی خاورمیانه: همراهی مطمئن برای آینده‌ای روشن

بیمه زندگی خاورمیانه با سال‌ها تجربه و تعهد به ارائه خدمات باکیفیت، توانسته اعتماد هزاران نفر را جلب کند. این شرکت با تمرکز بر نیازهای مشتریان و ارائه راهکارهای نوین بیمه‌ای، جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران به دست آورده است.

بیشتر بخوانید

تمامی مطالب

وبسایت خرید آنلاین بیمه


اولین مرکز تخصصی بیمه عمر و بازنشستگی (بیمه زندگی ) در ایران طبق استاندارد های جهانی .

تماس با ما


021-71057614

info@omrino.com

فعال در تمام نقاط کشور

مجوز ها


logo-samandehi

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق این سایت متعلق به عمرینو  می‌باشد

قدرت گرفته از کاربلد