• خانه
  • انواع بیمه ها
  • درخواست مشاوره
  • همکاری با ما
  • بلاگ

به گزارش ریسک نیوز به نقل از نشریه تخصصی بیمه داری نوین جمله ابتدایی مدیرعامل شرکت بیمه خاورمیانه این است: « لازمة حضور شرکت‌های تخصصی در بازار بیمه نوآوری است» و در ادامه  صحبت های، وی چند کلیدواژه را در کنار نوآوری مورد تاکید قرار می دهد: یکی فراهم کردن زیرساخت های فناورانه متناسب با ضرورت های توسعه  و نوآوری است و دوم توجه به نیازهای روز مشتریان، به عبارت دیگر سه ضلع مثلث توجه به نوآوری به عنوان ذهنیت غالب  سازمان، توجه به توسعه زیرساخت های فناورانه به عنوان ضرورت توسعه، و در نهایت توجه به نیازهای مشتری به عنوان موتور محرکه که سفر مشتری را جذاب می کند ، ضرورت حیات سازمان، است و بیمه زندگی خاور میانه تلاش کرده است محاط بر این سه ضلع بازار خود را تحکیم بخشد.

mainImage

بیمه خاورمیانه و نوآوری

چالش تاسیس بیمه های تخصصی

مستمری معوق، مستمری ، مستمری آنی

بیمه زندگی خاورمیانه


بیمه زندگی خاورمیانه و نوآوری های بیمه ای 

*آقای نوروزی در ابتدا به صورت کلان بررسی کنید که چطور شرکت‌های بیمه می‌توانند در زمینه نوآوری فعالیت کنند؟

 

لازمة حضور شرکت‌های تخصصی در بازار بیمه نوآوری است. اگر شرکت‌های تخصصی بخواهند حرفی برای گفتن داشته باشند، چاره‌ای ندارند جز اینکه در حوزه‌های مختلف، نوآور باشند. رویکرد بیمه زندگی خاورمیانه از همان ابتدا ارائة محصولات جدید در حوزة بیمه‌های زندگی بود؛ به همین دلیل حدود هفت محصول در سال 96 ارائه و مجوز آنها را دریافت و شروع به کار کرد. بعضی از این محصولات مشابه محصولات سایر شرکت‌ها بود و به نوعی می‌توان گفت که بیمه زندگی خاورمیانه کار بسیار دشواری داشت؛ چون باید با 30 شرکت بیمة با تجربه رقابت کند این شرکت‌ها علاوه بر تجربه، مشتریان بازار هدف داشتند و ‌محصولات‌شان جا افتاده بود.

وقتی بیمه زندگی خاورمیانه وارد بازار صنعت بیمه شد شرکت‌های دیگری نیز در حوزة بیمه‌های زندگی ورود پیدا کردند. طبیعتاً آنها هم تلاش کردند تا با نوآوری به ویژه در حوزة محصول خود را معرفی کنند.

 

* تصمیم بر ارائه مجوز صرفا به بیمه‌های تخصصی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

این تصمیم از یک جهاتی خوب و از جهاتی بد است؛ چون ذهنیت صنعت بیمه در بحث بیمه‌های تخصصی صرفاً به سمت بیمه‌های زندگی سوق یافته، در صورتی که این مسئله را می‌توان تغییر داد؛ یعنی می‌توان مثلاً بیمه تخصصی در حوزه مهندسی یا حوزة مسئولیت ایجاد کرد. به نظرم صنعت بیمه و به ویژه بیمه مرکزی باید در این حوزه‌ها ورود کنند؛ اما امروز اغلب شرکت‌های متقاضی بیمه تخصصی سراغ بیمه زندگی می‌روند و این امر باعث می‌شود تا دایره کوچک‌تر بماند و به این ترتیب بیمه‌های زندگی کم‌کم وارد کیک یکدیگر بشوند.

بیمه خاورمیانه و نوآوری

بیمه زندگی خاورمیانه و نوآوری های بیمه ای 

*آقای نوروزی در ابتدا به صورت کلان بررسی کنید که چطور شرکت‌های بیمه می‌توانند در زمینه نوآوری فعالیت کنند؟

 

لازمة حضور شرکت‌های تخصصی در بازار بیمه نوآوری است. اگر شرکت‌های تخصصی بخواهند حرفی برای گفتن داشته باشند، چاره‌ای ندارند جز اینکه در حوزه‌های مختلف، نوآور باشند. رویکرد بیمه زندگی خاورمیانه از همان ابتدا ارائة محصولات جدید در حوزة بیمه‌های زندگی بود؛ به همین دلیل حدود هفت محصول در سال 96 ارائه و مجوز آنها را دریافت و شروع به کار کرد. بعضی از این محصولات مشابه محصولات سایر شرکت‌ها بود و به نوعی می‌توان گفت که بیمه زندگی خاورمیانه کار بسیار دشواری داشت؛ چون باید با 30 شرکت بیمة با تجربه رقابت کند این شرکت‌ها علاوه بر تجربه، مشتریان بازار هدف داشتند و ‌محصولات‌شان جا افتاده بود.

وقتی بیمه زندگی خاورمیانه وارد بازار صنعت بیمه شد شرکت‌های دیگری نیز در حوزة بیمه‌های زندگی ورود پیدا کردند. طبیعتاً آنها هم تلاش کردند تا با نوآوری به ویژه در حوزة محصول خود را معرفی کنند.

 

* تصمیم بر ارائه مجوز صرفا به بیمه‌های تخصصی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

این تصمیم از یک جهاتی خوب و از جهاتی بد است؛ چون ذهنیت صنعت بیمه در بحث بیمه‌های تخصصی صرفاً به سمت بیمه‌های زندگی سوق یافته، در صورتی که این مسئله را می‌توان تغییر داد؛ یعنی می‌توان مثلاً بیمه تخصصی در حوزه مهندسی یا حوزة مسئولیت ایجاد کرد. به نظرم صنعت بیمه و به ویژه بیمه مرکزی باید در این حوزه‌ها ورود کنند؛ اما امروز اغلب شرکت‌های متقاضی بیمه تخصصی سراغ بیمه زندگی می‌روند و این امر باعث می‌شود تا دایره کوچک‌تر بماند و به این ترتیب بیمه‌های زندگی کم‌کم وارد کیک یکدیگر بشوند.

چالش تاسیس بیمه های تخصصی
مستمری معوق، مستمری ، مستمری آنی
بیمه زندگی خاورمیانه

بیمه عمر و بازنشستگی خاورمیانه در شیراز | خرید لاکچری و خدمات VIP ویژه فارس

شیراز، شهر شعر و شعور، خانه‌ی فرهنگ و هنر، دیاری از نخبگان، کارآفرینان، هنرمندان و خانواده‌های اصیلی است که همیشه یک قدم جلوتر فکر می‌کنند. مردم این شهر نه‌تنها زیبایی زندگی را درک می‌کنند، بلکه برای آینده خود و فرزندانشان نیز ارزش قائل‌اند.

امروزه بیمه عمر و بازنشستگی به عنوان یک سرمایه‌گذاری مدرن، از نیازهای اصلی خانواده‌های شیرازی شده است؛ سرمایه‌گذاری برای رفاه، عزت‌نفس و استمرار سبک زندگی لاکچری شیراز.

بیشتر بخوانید

بیمه عمر و بازنشستگی خاورمیانه در زنجان - مشاوره اختصاصی | عمرینو

مردم استان زنجان همیشه نگران یک چیز هستند: «چطوری تو این اوضاع اقتصادی، آبروی خود و خانواده‌م رو حفظ کنم؟!» همه ما با تورم، نوسان قیمت طلا، دغدغه بازنشستگی و پس‌انداز برای آینده فرزند و خانواده زندگی می‌کنیم. 

بیشتر بخوانید

بیمه بازنشستگی گرگان | خرید و مشاوره بیمه مستمری خاورمیانه با عمرینو

بر اساس آمارهای جدید، جمعیت سالمندی در گرگان به سرعت در حال افزایش است و بسیاری از خانواده‌ها نگران تأمین زندگی در دوران فراغت از کار هستند. مشکلات تورم، بالا رفتن هزینه‌ها و ناکافی بودن حقوق بازنشستگی، دغدغه اصلی شهروندان گرگان شده است.

بیشتر بخوانید

حقوق بازنشستگی تاکسی‌داران و بیمه بازنشستگی تاکسیرانان (آپدیت ۱۴۰4) | عمرینو

شغل تاکسیرانی یکی از مشاغل پرتلاش و مهم در شهرهای بزرگ مثل تهران، مشهد، اصفهان و دیگر شهرهای کشور است. اما بسیاری از رانندگان تاکسی دغدغه آینده، تأمین بازنشستگی و پوشش بیمه‌ای مناسب دارند. بیمه بازنشستگی تاکسیرانی، راه‌حلی ایده‌آل برای داشتن آرامش خاطر، تأمین مالی پس از بازنشستگی و افزایش کیفیت زندگی خانواده تاکسی‌داران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

تمامی مطالب

وبسایت خرید آنلاین بیمه


اولین مرکز تخصصی بیمه عمر و بازنشستگی (بیمه زندگی ) در ایران طبق استاندارد های جهانی .

تماس با ما


021-71057614

info@omrino.com

فعال در تمام نقاط کشور

مجوز ها


logo-samandehi

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق این سایت متعلق به عمرینو  می‌باشد

قدرت گرفته از کاربلد